Nystart på nytt?

Vet att jag är seg på att skriva men inte haft ork eller lust och man ska väl göra det för sin egen skull?


so... What´s new?
Hum.. Fick precis reda på att jag kommit in på linjen jag sökte, på mina julbetyg iaf och jag hoppas på att inte sänka dem till våren.
VÅREN! Låter underbart i mina öron! Har alltid älskat våren på ett speciellt sätt, känslan när man hittar den första tussilagon och när man backar bort och lämnar den kvar -tårögd!

Mina sjukhusbesök då... vet att jag tjatar lite om dem så vi gör så här: Mellan de här * kan de som inte vill läsa det hoppa ned en bit! Men som sagt, jag ska börja skriva mest för mig själv!

Okey here we go ******************************************
Magen gör ont - halsen gör ont - huvudet gör ont - ryggen gör ont... ja vad gör inte ont? tom ögonen för tillfället.
satt på akuten i två timmar och fick som vanligt inget svar. Ska jag bara acceptera att det är som det är och ignorera mig själv.

Var där för magproblem och fick tabletter - en om dagen!
hjälpte inte så när doktorn ringde sa hon: magtabletter - en om dagen + ipren 1 morgon och en kväll!
Även om det bara är ofarligt skit så känns det så fel att stoppa i sig så mycket hela tiden (mkt för mig) och jag tänker bara på att jag kommer sluta som min farmor som tar typ 10-15 om dagen.
ska tbx till sjuka huset på onsdag så vi hoppas på nått bra, mer undersökningar och nu har dom börjat klura på blindtarm ocg galla. Ta bort gallan? hjälp...

Det jag är mest rädd för, igår kände jag mig hemma på sjukhuset! hittade överallt och kände igen sköterskor vilket skrämde skiten ur mig.

Jaja färdigklagat *******************************************

Skönt att klaga av mig lite :)

Tänkte på en grej från första April, lurade två underbara vänner som visade sig bry sig. Kärlek <3
Iaf det jag lurade dem om var inte helt omöjligt men för tillfället helt CraAazy. Nu börjar jag nästan tro på det själv vilket är rätt absurt men jag har en konstig känsla av att det är något jag borde veta om humm...
Mamma sa en intellegent sak nyss, självklart är det nya Messias som e på väg! Blivit gravid utan att jag vet om det! skulle förklara mycket...

Börjar planera nu:

- Så fort jag e frisk ska jag skutta ut och sprida glädje och kärlek i världen! (försöka iaf)
- Undvika bussar så mycket det går!!!
- fixa skolan med skapliga betyg utan att gå in i närmaste vägg
- Possetiv till allt och det mesta!

:)

Auf Wiedersehen!  På återseende! Au Revouar! Until I see you again!
(hej hopp mitt mångkulturella jag ploppade fram!)

Lööv Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0