Underbara onsdag!

japp jag är glaaad idag :)

Jag och världens bästa mamma började med 2 timmar på sjukhuset vilket resulterade i mitt blod i massor med rör och åksjuketabletter. Illamåendet är borta!

Nu längtar jag tills jag får lyfta på arslet och ta mig ned till östhammars församlingsgård för kör med de bästa flickorna i världshistorien, helt klart.
SÅ bra stämning i vår lilla grupp!

snart sista April då.. längtar! fyras med mina underbara vänner :) men... det har tykt upp ett kanske? hihi


Bl.a. de här snygga brudarna på valborg!



Juste! pratade med syven idag och hon sa att intagnings poängen till stylist var 155 så jag ligger mycket bra till! ingen mer oro! Wiihoo


LööV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0