Nystart :)

Hallå!
tänkte satsa på en nystart av bloggen igen, har verkligen saknat bloggandet och att få "ventilera" lite :)

Igår så fick Taihera vara med och leka på lektion, Jenniemy fråga för att hon hade för lite hästar eller nått.
Jag var väldigt tveksam först men jaja Taj tycker det är kul att hoppa (inte jag) och jag tjänade ju på det, Gratislektion :)
Det märktes att hon tyckte det var väldigt roligt för hon var väldigt framåt och örona fram hela tiden, HELA TIDEN! söthäst<3

Men hon sa efter att hon hellre vill vara min dressyrpolla ;)


Älskade<3


Nej, jag lovar! Det här ska inte bli bara en hästblogg.
Men hästarna är för tillfället en väldigt stor del av mitt liv så vad gör man?

Jag har valt gymnasie nu iallafall.

1:a Fyrisgymnasiet stylist
2:a Fyrisgmnasiet frisör

Jag tänkte egentligen välja stylist på realgymnasiet i Uppsala eller Gävle och hade i princip bestämt mig för att flytta till Gävle, MEN när jag skulle välja så hittade vi inga koder för att dom hade fått nej av skolverket. Oh shit!
Så då var det bara att börja om från början igen med funderandet, snacka om bakslag...

Realgymnasiet ska överklaga så dom kanske får igenom det till omvalet så väntar på det. nån som vet när det är btw?
Usch för skola...

Någon som vill massera min stackars rygg? det bränner... vet inte vart jag ska ta vägen :(


LööV Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0