Det här är en sång, för alla kvinnor.

Sitter och lyssnar på musik och insåg precis hur mycket störd musik jag har på min ipod.. Jag måste vara den med bredast musiksmak! lyssnar på allt från Elvis (<3) till the lonely island och dolly parton. Min senaste favorit är Adele, älskar alla hennes låtar för att de har så fina texter.

Nevermind I'll find someone like you..

Duktig tjej har dammsugit, dammat och torkat golven! Efter att mamma hade smörjt in hela min rygg med liniment. Kunde inte sova igår för att ryggen ville vara fuckad så jag tog en av mina spec värktabletter och deckade efter 5min. haha sov som en döing hela natten tills 12 när mamma väckte mig! Hon hade vart söt och gjort mysig frukost :)

Ska snart gå och duscha och sedan försöka släpa mig till Bojen för att tjäna lite pengar. (Det behövs!)

Tänkte slänga upp en bild men nehe blogg.se sammarbetar inte. Fuck them all.

Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0