Det kliar i fingrarna punkt

Som rubriken säger så kliar det i mina fingrar. Vanligtvis har jag inte tid eller lust att blogga pga. alla skoluppgift som vi får nästan dagligen, har man skrivit en uppgift på 5 A4 är man inte sugen på att skriva ett blogginlägg. Men nu har jag sommarlov och är inte van vid att inte skriva alls.

Snart är det midsommar ( WOHOO! )  och jag taggar för fullt! Men midsommar betyder att det blir mörkare och mörkare igen vilket gör mig lite depp. Meeen jag ska inte deppa, jag ska ha så sjukt roligt med mina underbara vänner och alla 3232484 miljoner andra randoms som ska till Öregrund. Hoppas på en GULDKVÄLL.

Det senaste dygnet har jag spenderat tillsammans med min fina vän frida. Vi har hängt vid gimodammen som alla coola kids, glidit runt och chillat. Så skönt att vara med någon som man kan prata med om allt och som frida sa: "Det är så skönt när det kan va tyst utan att det blir en pinsam tystnad och jobbigt". Hon sa massa andra sjuka och mindre sjuka saker också men det tänker jag inte gå in på, vi lämnar det vid "kan myggor vara homosexuella?" vilket var ett av våra samtalsämnen. Vad säger man..

TAGGARÅÅ

har lite halvt panik för att jag inte vet vad jag ska göra imorgon. Hatar när jag inte har en plan att följa, KONTROLL. Kanske kan släpa med mig pappa ut med båten eller nej det skulle bli dåligt väder ja juste. Skit. Ååååååh.


TAGGARÅÅÅÅÅÅÅ


Nu slutar jag nog med detta patetiska försök till blogginlägg och glor på en film istället tills jag somnar av uttmattning av att hålla ögonen öppna. Sommarlov som det ska vara.


Tjingtjiing

P.s. TAGGARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ .D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0