Elin has left the building...

japp så ligger det till, lämnade lägenheten idag för första gången sen i måndags förutom en deprimerande mörk resa till sjukhuset.
Underbart? Mja men lite läskigt, kände mig som om jag hamnat i ett nytt land och märkte hur lite jag klarar.
Illamående, snurrig och benen började svajja på en gång. Rackarns.
Men solen gav mig lite energi och livslust!
Åkte till skolan först och hämtade lite skolböcker o annat onödigt som jag måste kämpa med i helgen, suck.
Sen åkte jag och mamma till stallet och hämtade lädertvål för hon fick nån knasig idee om att hon ska putsa skinnjackan, jaja...
Träffade Marie som man alltid blir glad av och pratade (skrek till) med den lilla prickiga i hagen också, mitt lilla lyckopiller :) kan inte fatta att hon ska åka hem snart....
Jag försökte övertala Marie om en liten plan (he he) och jag tror jag lyckades!  får se vad det leder till och jag går in på vad det handlade om senare :)

Va glad jag är?! galet... men bloggen är som den bästa psykologen, får mej att tömma hjärnan and I love it!
Facebook har också blivit min bästa vän och ända kontakt med omvärlden på ett tag.

Nu kom mamma hem så nu ska jag vara en social och duktig dotter! Pussar på the worlds greatest mamma :*




LööV Elut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0