Boosig!

Helt underbar dag! länge sen jag skrattade så mycket :)
Magen har dock lagt av totalt idag... F**N.

Dagen började med sovmorgon (vilket vi gillar) och hämtades upp av Pernilla och Maja, vi åkte till Öregrund pch tyvärr ända ned till öregrund innan vi kom på vart snesslinge skola ligger... Oops!
Jaja, dansen gick bra! utom att jag trodde jag seriöst skulle svimma i sista men I did it! kände att jag gjorde en stark insatts vilket alltid känns bra :)

Nej förresten, dagen började med att jag fick ringa och väcka Maria som nog blev ledsen... förlåt för det!

massaa skit i skolan men sedan det underbara! Stallet.
Oj vad jag trivs där med alla underbara människor!
Busade massor med Marie hihi. vi sjöng barnsånger och dansade x)
Petra la en kommentar om att vi inte fick ha så roligt, antar att hon bara var avundsjuk...

Trött och orkar inte skriva mer så jag kastar in en random bild :)



Gammal fjortisbild.. men funderar på att spara ut det långa håret igen... långt eller kort? lugg eller snelugg?
Nu tycker jag att alla mina läsare får skriva lite, kommentera! 


LööV 

Kommentarer
Postat av: Marie Hjalmarsson

Hihi ja, vi har roligt vi=)

Tycker du passade jättebra i frisyren du hade idag, men det spelar ingen roll hur du ser ut...lika fin i allt=) (kanske inte snaggat) :P

Kram!

2010-04-19 @ 22:47:22
Postat av: majsen

kör på snaggat!

2010-04-22 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0