Kraven på topp!

krav hit och krav dit. Varför kan ingen bara nöja sig med det jag klarar av? nöjer sig alla andra så är det fortfarande någon som inte är nöjd, jag.
Pratade med läraren om ett prov idag vilket jag fick VG+ på... vad gör jag? jo grinar.
"Du blir lika besviken för ett starkt VG som om jag sagt att du fick G eller IG"
Jag måste förändra något och det innan det går åt helvete... igen.
Varför kämpar jag för när jag kommit in med stor marginal? Usch.
Skiter i det här nu. Kommer aldrig, aldrig, aldrig få ett MVG.

Gladare toner nu! Jag blir faktiskt 16år snart! några timmar bara.
Det ska bli mest roligt med släktkalas, älskade familj!
Synd bara att Gårdskärsdelen är fast med översvämning i källaren.

Gammal bild på mig och sötbror får representera släkt och familj!

 

Nu mer fredagsmyyys! Redan tagit en 2h powernap i soffan ;)

Bloggas i min nya ålder!

 

LööV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0