Riktiga vänner.

Jag är glad.
Jag vet vad riktiga vänner är.
Den underbara känslan när någon bryr sig om dig slår det mesta.

Sen vi började skolan för ca 2 månader sedan har det hänt något märkligt, jag har lärt känna några otroligt fina människor som nu betyder väldigt mycket för mig.
Vänner har jag haft förr men ordet "vän" har fått en helt ny innebörd.
KÄRLEK till er som verkligen betyder något.

På tal om vänner så har jag vart men en fining det senaste dygnet, jag och lisa bakade och åt(!) tårta, gick på bio och pratade om allt och inget. Underbart.
Den filmen som vi såg kan jag rekomendera! Himlen är oskyldigt blå!

"När vi växte upp lekte livet vi var evighetens hopp, det var helt självklart att vår framtid skulle bli oförbrukat fri"

Jag har skaffat mig ett alldeles eget problem.

Något jag nu har förstått att jag måste göra något åt innan det förstör Allt.

Men himlen är fortfarande irriterande jävla blå.

Nu ska jag återgå till att slappa så mycket jag orkar för att palla skolan imorgon, suck.

Ha det bäst! rosa häst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0